duminică , iulie 21 2024
Breaking News

Cursuri Yoga Brasov

Pozitii la cursuri yoga Brasov pentru alergatori

La cursuri yoga Brasov se pot inscrie toate persoanele care doresc. Chiar si persoanele care alearga la diverse competitii se pot inscrie pentru a participa la cursurile de yoga.

Ca alergator, vreti o practica de yoga care sa completeze antrenamentul dvs. Cea mai buna practica de yoga se va adresa zonelor care nu sunt dezvoltate direct prin alergare. De asemenea, participarea la clasele de yoga ii va ajuta pe alergatori sa se miste diferit, mai ales in afara planului sagital (inainte si inapoi), in care are loc cea mai mare parte a miscarii in alergare.

Programele de yoga pot ajuta alergatorii sa dezvolte constientizarea intregului corp. Daca sunteti alergator, veti sti ca alergarea va ofera deja forta cardiovasculara, rezistenta si putere, in special in picioare. Lista de pozitii de mai jos se concentreaza pe dezvoltarea altor elemente de fitness holistic.

Cursuri yoga Brasov pentru alergatori

Antrenamentul de alergare tinde sa fie foarte yang, ceea ce inseamna ca este activ, dinamic si rapid. Pentru a completa acest lucru, lasati-va practica de yoga sa fie mai lenta, mai profunda si mai atenta.

Cursuri Yoga BrasovAcest lucru va va ajuta la recuperarea, iar mentinerea posturilor mai mult timp va maximiza beneficiile acestora. Pentru posturi mai active, urmariti 5-10 respiratii lente si adanci in postura, in timp ce posturile asezat si in decubit dorsal pot fi extinse la un minut sau mai mult.

1. Scandura

Credeti ca yoga inseamna sa va relaxati? Mai ganditi-va! Posturi precum pozitia scandurilor sunt fantastice pentru a va energiza intregul corp si pentru a construi forta centrala. Cu cat spatele va este mai puternic, cu atat bratele si picioarele tale se vor putea misca eficient atunci cand alergati. Incercati aceasta postura de yoga pentru intarirea spatelui timp de un sfert de ora.

Forta de baza va imbunatateste forma, reducand riscul de ranire. Incercati aceasta pozitie ca parte a incalzirii pentru a culege beneficiile in timp ce alergati.

Sfat de aliniere: Asigurati-va ca mainile sunt direct sub umeri, cu incheieturile, coatele si umerii stivuiti vertical.

Tintiti pentru o linie dreapta de la calcai pana la coroana capului, fara a va ridica soldurile in sus sau a le permite sa se aplece. Vizualizati partea din fata a corpului tragandu-va spre spatele corpului si nu uitati sa va antrenati fesierii.

2. Low Lunge

Acum sa eliberam soldurile stranse. Din pozitia scandurii, treceti piciorul drept in interiorul mainii drepte si lasati genunchiul stang sa coboare la sol, miscandu-l mai departe daca este necesar. Pozitia aceasta pe care o incercati la cursuri yoga Brasov, va ofera o intindere perfecta pentru flexorii soldului.

Acestia sunt muschii care lucreaza foarte mult atunci cand alergati. Daca exista vreo sensibilitate la genunchiul stang, asezati o patura sau o perna pliata sub el.

Pentru a intensifica postura, ridicati-va mainile pe coapsa din fata. Acest lucru va poate ajuta sa simtiti mai multe senzatii prin trunchi. Urmatorul pas este sa va intindeti bratele deasupra capului, aducand palmele impreuna sau tinandu-le departate la latimea umerilor.

Tineti soldul drept in spate si stangul usor inainte, astfel incat pelvisul sa ramana drept in fata. Nu uitati sa repetati pe cealalta parte!

3. Savasana

Care este unul dintre cele mai importante elemente ale programului de antrenament al unui pasionat de alergare, prea des neglijat? Odihna! Odihna este esentiala pentru a asigura o recuperare adecvata si pentru a va permite sa culegeti beneficiile eforturilor dumneavoastra.

La sfarsitul sedintelor de practica de la cursuri yoga Brasov, pozitia finala ar trebuie sa fie savasana. Aceasta pozitie le permite corpului si mintii sa se stabileasca si sa absoarba hrana posturilor pe care le-ati facut.

Verifica si

Nada de Pescuit

Nada de Pescuit Alegand o Nada de Pescuit de calitate, veti avea parte de ceea …

Close